Od uchopení házené – handballu jako brandu (značky) si ČSH slibuje jak zvýšení atraktivity pro potenciální partnery, tak pro mladší generace potencionálních zájemců o házenou-handball, ať už jako fanoušků nebo hráčů.
Jedním z cílů nového vedení ČSH bylo ujasnění současného stavu házené v ČR a stanovení cílů pro další rozvoj v letech 2016-2020. Součástí tohoto směřování je i uchopení házené jako značky (brandu). Na utváření brandu přitom ČSH spolupracoval s předními osobnostmi z českého mediálního a marketingového prostředí a jeho uvedení do praxe bude otázkou nejbližších dnů, týdnů a měsíců. První akcí, na které bude nový brand ČESKÁ HÁZENÁ – CZECH HANDBALL představen bude sobotní kvalifikační duel s Makedonci. V souvislosti s tím byly grafika brandu a jeho vize dnes představeny novinářům ze sportovního i marketingového prostředí v Hotelu Josef v centru Prahy.
Prezident ČSH Radek Bendl (vpravo) a šéf svazového marketingu Daniel Novotný při dnešní prezentaci značky novinářům. Veřejnost se s ní seznámí už během utkání ČR - Makedonie, následně se promítne do podoby webových stránek i facebookového profilu.
V následujících měsících dojde ke konkrétním krokům propagace a uvedení značky do praxe. ČSH začne používat nový logotyp, změny se dotknou i prezentací krajských házenkářských svazů. „Již druhým měsícem objíždíme zasedání krajských exekutiv a přímo v regionech diskutujeme o svých vizích a průběhu rebrandingu. Těší nás dosavadní pozitivní zpětná vazba,“ říká šéf svazového marketingu Daniel Novotný, který v této souvislosti připomíná nutnost zlepšit interní komunikaci v hnutí. „Musíme myšlenky přenášet lépe do regionů, být s nimi v užším kontaktu. Brand bude úspěšný pouze pokud se s ním jako hnutí ztotožníme. Věřím, že jsme na správné cestě, ale čeká nás ještě hodně společné práce,“ doplňuje Novotný.
Nový logotyp se projeví už při sobotním utkání české reprezentace proti Makedonii v Plzni. Fanoušci házené se také dočkají nového webu, který bude spojen graficky s novým logem a bude spuštěn ještě v tomto kalendářním roce. „Je to změna, po které členové hnutí i my samotní toužíme. Jsme rádi, že se nám podařilo najít řešení, které nám umožní web spustit už v průběhu sezóny,“ upřesňuje Novotný.
Video z dnešní TK v Hotelu JosefZDE
Od uchopení házené – handballu jako brandu (značky) si ČSH slibuje jak zvýšení atraktivity pro potenciální partnery, tak pro mladší generace potencionálních zájemců o házenou-handball, ať už jako fanoušků nebo hráčů. „Mladí na značky slyší a my se chceme stát také jednou ze značek. Není to ale samospásný krok, jen důležitá součást komplexní koncepce, která se soustředí především právě na práci s mládeží, stanoví jasně měřitelní cíle, které budeme chtít během našeho funkčního období, tedy do roku 2020, splnit,“ vysvětluje prezident ČSH Radek Bendl.
Tiskovou zprávu k dnešní konferenci nalezeteZDE
Prezentace k rebrandingu ČSH určenou pro dnešní TK naleznete ZDE